23 Ocak 2013 Çarşamba

ma premiere fois...

Aşkım,
Yarın uzun bir yolculuğa çıkıyorum. Üzgün olsam bile mutlu ve sakin hissediyorum kendimi. Bilinmeyenden korkmamayı bana öğrettiğin için. Öğrendim ki zayıflıklarımızı dışa vurmak bizi daha güçlü yapıyor. Aşktan korkmamak gerektiğini öğrendim seninle Zack, ben yaşamayı öğrendim. Seni çok özleyeceğim. Yinede biliyorumki birgün tekrar beraber olacağız. Ne kadar zaman sonra olduğunun hiçbir önemi yok. Seninle çok uzun bi süre beraber olacağız. Bu arada sana kokumu ve karanlıktan asla korkmaman için bu feneri bırakıyorum. Yanlız kaldığın her an, yanında olamadığım her an seni bekliyorum; seni seviyorum...
    
                                                                                                 Yıldıızın Sara



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder