12 Ocak 2013 Cumartesi

anahtarlar...

merhabalar. evet durdum durdum durmadan yazasım geliyor şimdide. pinterest, whatzup, twitter derken dedim bir resimlere bakayım. ha bu arada A.'ya mesaj atmamak için kendimi zor tutuyorum. bir resim ki onu şuanda yan tarafta görmektesiniz bu yazıyı yazmama neden oldu. Bu arada ipadde yazmak çok eğlenceliymiş onu farkettim. Her kapının bi anahtarı ver. Evlerimizin anahtarları var, odalarımızın var, kumbaralarımızın var mesela, sonra günlüklerimizin var. Hemen hemen herkesin kilitli bir günlüğü olmuştur. Bazılarının sayfalarıda kokulu olmuştur. Yani yazmaya başlarız birkaç gün hevesle ama sonra sıkılırız yazmaktan. Onun için ben artık sadece özel,güzel geçen günlerimi yazmaya karar verdim. Neyse dönelim konumuza. Anahtarlar... Benim anahtalara karşı bi takıntım var bence. Mesela annem,babam ve kardeşimin isimlerinin yer aldığı bir anahtar dövmesi yaptırmak istiyorum ama bakalım beli bambaşka birşeye karar verebilirim. Mesela kalbimizin anahtarı. Evet birisi tam olarak kilide oturacak anahtara sahip fakat şöyle birşey varki o doğru anahtar gelene kadar birçok kişi gelip anaharlarıyla kapıyı zorluyorlar. Bu zorlamalar sırasında biz onların kilide uygun olduklarını düşünüyoruz.O kapıyı açmaya çalışırken biz onun ayaklarının altına tüm benliğimizi,duygularımızı seriyoruz. Belki uzun zaman geçiyor bu esnada tabi yıpranmalarda çok fazla oluyor. Yanlış anahtarla gelen kişi kilidi açmaya çalıştığı ile kalıyor. Sonra gidiyor... Ardına bakmadan kilide,gönle zarar verdiklerini farkettirmeden. Bir yanılgı belki bir yanılgı daha.. En sonunda doğru kişi kilide tam olarak oturacak anahtarla geldiğinde kilit aşınmış yıpranmış oluyor. Ve belkide biz onun aslında "O" olduğunun farkına bile varamıyoruz. Neyse umarım ben sen ve o yanılgıya düşmezler. Biliyorum uzun zamandır doğru anahtarı tutan seni bekliyorum. Lütfen geldiğinde öyle bi gelki anlayabileyim senin "O" olduğunu. Yanında bi sürü anahtarla gel;çünkü ben birsürü hayal kurdum bununla ilgili. O hayalleri öyle dipsiz bucaksız mutluluk, huzur ve aşk içinde gerçekleştirebileceğimiz anlarımız olsun. Mesela bi anahtar beni seninle mükemmel bi akşam yemeğine götürsün, başka bi anahtar bizi unutulmaz bi yurtdışı tatiline götürsün, sonra sana ellerimle hazırladığım bi kahvaltıya götürsün birbaşkasıda... Tabi bunların hepsi sağlıkla olsun hep bizimle. Sevdiklerimizle yanyana, annelerimiz-babalarımızve kardeşlerimizle. Bütün bunlar olsun. Doğru anahtarla gelen sen ol. Ve yanında bisürü anahtarla gel... Hayallerim, hayallerimiz gerçek olsun... Beni sana ve hayallerime yaklaştıran hergün bian önce geçsin... Seni çok özlüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder